2016. november 26., szombat

Mostanában, II. fejezet :-)

Mostanában nagy erőkkel folytattam a karácsonyi, mikulás előkészületeket.

Először is kész lettem a testvérem unokáinak szánt zuckertütékkel. Tudom, tudom, nem évnyitó közeledik, nem német nyelvterületen és szokásvilágban élünk, de kedvem volt kipróbálni, és persze "mikulásossá" varázsolni a cukorsüveget, és íme, ez lett belőle:




Úgy döntöttem, hogy a testvérem unokái karácsonyra családonként (két-két gyerek) közös ajándékot kapnak, egy-egy ujj-bábszínházat. A fa dobozokat Sárka lányom egy kedves ismerőse gyártja, én a bábokkal voltam elfoglalva.

Íme az eredmény:











Most készül egy királylányos, herceges, sárkányos mese három figurája, és tervezem még a "Kiskakas gyémánt félkrajcárja" és a "Török és a tehenek" elkészítését, de még egyelőre csak gondolatban.

A mesék szövegét ki fogom nyomtatni, jó nagy betűkkel, mert a nagyobb gyerekek lassan-lassan olvasni is megtanulnak majd, meg el kell még készítenem a háttérképeket is, de azt hiszem van még rá elég idő!

Persze a "Nagyoknak" is készült ez-az, de mivel mindannyian FB-oznak, ezt sajnos nem tudom most megosztani Veletek, mert oda lenne a meglepetés!

Mindenesetre én már többször is "boldogra dolgoztam magam", és rettentően élveztem a dolgot, ha csak fele ennyire örülni fognak a megajándékozottak, már mindannyian jól jártunk!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése