2018. szeptember 26., szerda

Lila pöttyeim megfejtett rejtélye…



Az idei nyár újdonsága volt, hogy a legváratlanabb pillanatokban, egyszerre csak, sötétlila pöttyök jelentek meg a karomon, a lábamon. Nem nagyok, alig lencse, vagy legfeljebb babszem-nagyságban, de az bizony közös volt valamennyiben, hogy képtelen voltam eseményhez kötni, a megjelenésüket!

Nem csaptam oda a karomat, ahogy egyébként szoktam, például kilincsekhez, vagy polcokhoz, sarkokhoz, nem ütöttem meg magam sehol és semmiben, ami akkurátus véraláfutásokhoz vezetett eddig, ráadásul a színárnyalat sem stimmelt, ezek az újdonsült foltok bizony mély-lilák voltak, míg a beütésből származók halványabbak, ráadásul a gyógyulással, a színük is módosult, ahogy kell, halványultak, megsárgultak, megzöldültek.

Ezek nem! Idővel, persze felszívódtak, lassan, színváltás nélkül.

Nosza, nem volt hátra más, mint előre, kutakodni kezdtem az interneten, és rövid időre ki is derült, hogy a leukémiától a vesepangásig, csak csupa fájdalmas és halálos oka lehet ezeknek a pöttyöknek!

Nosza, el is kezdtem lapítani, (pécsiesen) mint sz.r, a gazban, takargattam a pöttyeimet a gyerekeim elől, és sürgősen jelentkeztem kedvenc belgyógyászomnál, a fiam-lehetne Tamás doktornál némi vizsgálatra, akivel közös a gimink, és aki apámat is, anyámat is – hosszas és sikeres gyógykezelés után - segítette az áttérésben, az örök vadászmezőkre.

Alig telt egy vérvétel-értékelésnyi időbe, de Tamás doktor, már ránézésre is tudta, mondta a diagnózist, és kiderült, hogy mindössze az egyik, elhagyhatatlan gyógyszerem mellékhatásáról van szó, elviselhető esztétikai hiba, semmi más! Parányi, pillanatnyi, gondmentes vérzékenység! Vagy, mi!

Ha belegondolok, hogy hány önromboló órát, napot ível át egy nő, asszony, anya életében, a hirtelen megjelenő, anyajegyek, foltok, bevérzések, stigmák és egyebek miatti, utóbb feleslegesnek bizonyuló aggodalom, halálos, jéghideg verejtékes, gyilkos félelem, akkor valami olyan, félelmetes energia, életerő-temetőre bukkanok, hogy csak, na!

Nincs az, a természet-gyógyász, vagy lélekbúvár-szakorvos, aki nem tapsolva örvendezne, amidőn ezen a kelepcén átsegíti, reményvesztett pácienseit!

Drága Lelkeim! Takarékoskodjatok, sáfárkodjatok, nálam okosabban, jobban ezekkel az energiákkal, ha megtehetitek!

És miért ne tehetnétek meg?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése