2015. szeptember 20., vasárnap

Még humora is van!


Azt mindig is tudtam az unokámról, hogy nagyon szereti a vicces helyzeteket, nagyon szeret kiadós nagyokat nevetni. Ha egyszer valami jól megnevetteti, azt többször felidézi, ismételgeti, hogy Mandi emlékszel? Az rettentő, vagy szerfelett vicces volt, amikor .... és felidézgeti a helyzetet.

Szereti a vicceket is, kedvence a széles-szájú kisbékáról szóló vicc, aki mindenkit, aki szembe jön kikérdez, hogy mi a neve, és mit eszik. Remek lehetőség mindenféle állatok megszemélyesítésére, és nagyszerű mimikai gyakorlat, a széles-szájú kisbéka megjelenítésére mindaddig, míg a gólyával találkozva, aki tudvalévőleg széles-szájú kisbékákat eszik, a béka össze nem húzza egész kicsire az addigi széles száját, mondva, hogy hát olyat meg hol látsz?

Azt azonban, hogy alkotó humora is lenne, nem tapasztaltam eddig.

Kevéről jöttünk éppen hazafelé, meglehetősen siettünk, mert fél óra késéssel indultunk, először haza kellett mennünk Marci kutyát letenni, aztán Ürömre, hogy Zaza indulhasson apjával vissza Budapest másik végére, egy születésnapi buliba.

Az előzményekhez az is hozzátartozik, hogy a környékünkön, könnyű sétányi távolságban, az elmúlt egy-két évben éppen két bankfiók zárt be, így a kártyás készpénzfelvétel lehetősége meglehetősen beszűkült.

Ahogy jöttünk hazafelé, viszonylag közel a lakásunkhoz, egy kanyarban Sárka megszólalt, nézd Mami itt van egy autómosó. Így hallottam én, és bár nem értettem, hogy ez miért fontos, elkezdtem nézelődni, hogy hol van ez az említésre méltó autómosó. Sárka látta a bizonytalanságomat, és egyre hangosabban ismételgette, hogy ott van, ott van. Én meg egyre nagyobb ívben forgolódva kerestem az autómosót, sikertelenül.

Végül rákérdeztem, hogy miért érdekes most egy autómosó, mire Sárka hahotázva, most már pontosabban artikulálta, hogy automata!

Zalán természetesen pontról pontra végigkérdezte, hogy min nevetünk, mi olyan vicces, majd mosolygott egy kicsit, de nem érezte úgy, hogy kacagnia kellene ezen.

Mentünk még vagy egy kilométernyit, és elhaladva egy benzinkút mellett, nevetni kezdett Zazánk, miközben csak ennyit mondott, hogy na Mandikám, itt van neked egy autómosó!



És ettől kezdve, már hárman nevettünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése